Rakanken (羅漢拳)
Rodzaj walki wyspecjalizowany w zadawaniu nie tyle precyzyjnych, co mocnych ciosów. Nacisk kładziony na uderzeniach dłoni, pchnięciach ramion, ciosów kolanami albo łokciami wymaga włożenia obfitego pokładu siły. Skutki udanego ataku sprowadzają się najczęściej do połamanych kości, ostro pogruchotanego ciała, bądź bolesnej śmierci. I nie koniecznie wykonywanego wieloma ciosami, a zaledwie paroma.
Katana no tatakai
Styl sięgający korzeniami do sztuki precyzyjnego władania bronią białą. W prawdzie polega na rozwoju szybkości oraz siły zadawanych ciosów pięścią, bądź nogą. Jednakże drugie, ważne sedno stanowi możliwość opanowania ostatniego poziomu umiejętności zwykłej, jaką jest walka kataną, mieczem czy innym prostym orężem. Wzrasta bowiem precyzyjność oraz moc wykonywanych zamachów orężem.
Ōkashō (桜花衝)
Sposób ataku czerpiący potęgę z czystej siły uderzeń wzmocnionej o wewnętrzną energię, płynącą w ciele każdego ninja. Z jej pomocą cios osiąga dwukrotnie większą moc od normalnego ataku. Uwalnia ją bowiem przed momentem samego uderzenia, co też przekłada się na nadzwyczajne efekty w postaci kolosalnych uszkodzeń. Cena jaką należy "zapłacić" za ulepszony cios wynosi 5 000 chakry.
Suiken (酔拳)
Rzadko spotykany styl walki, polegający na podchmieleniu organizmu po ówczesnym wypiciu butelki mocnego sake. Można wręcz powiedzieć, że alkohol przejmuje władzę nad ciałem, jakby poruszało się samoistnie. Zaczyna być ono doskonale zręczne, co też objawia się nienaturalnym sposobem wykonywania uników. Niestety działa jedynie przez pięć rund, co też wiąże się z przymusem spożycia kolejnej flaszki, o ile pojedynek nie został zakończony.
Kawazu Kumite (蛙組手)
Rodzaj ruchów możliwych do opanowania jedynie dla osób, które przyswoiły wiedzę z zakresu trybu mędrca. Bazuje bowiem na energii płynącej z natury. Dostarcza ona aurę zwiększającą statystyki ninja. Powoduje także obrażenia w zakresie dziesięciu centymetrów od skóry posługującego się tym specyficznym stylem walki. Tejże chakry nie jest w stanie wychwycić żaden człowiek - stanowi niewidoczną dla gołego oka powłokę. Z drugiej strony jedna runda korzystania ze wzmocnienia dla zdolności fizycznych kosztuje 6 000 chakry.
Jūken (柔拳)
Sekretny styl walki zarezerwowany jedynie dla posiadaczy potężnego dōjutsu, jakim jest byakugan. Całość polega na wyprowadzaniu szybkich, precyzyjnych ciosów, które sięgają odpowiednich punktów na ciele przeciwnika. Aby nauczyć się tychże ruchów, styl należy wybrać jako pierwszy po utworzeniu karty postaci. Gdy dłoń przedstawiciela klanu Hyūga sięgnie punktów tanketsu, blokuje przepływ wewnętrznej energii w organizmie.
Gōken (剛拳)
Najbardziej popularny i dobrze znany rodzaj walki. Polega bowiem na najprostszym wyprowadzaniu ciosów, które w porównaniu do normalnych są nieco bardziej szybsze. Z reguły uderzenia wyprowadza się w punkty, które wywołują u przeciwnika największy ból, takie jak złączenia kości, szyja albo kręgosłup. Styl ten oprócz samego faktu posiadania szerokiego wachlarza technik, powoduje, iż broń biała staje się w pojedynku zbyteczna.
Kuikkufīto
Prosto rzecz ujmując - drogą do sukcesu jest szybkość. Przedstawiciel tego rodzaju walki trenuje swoje ciało pod względem odpowiedniej wydajności, jeżeli chodzi o sprawność wykonywanych ciosów. Dąży do tego, by wyprowadzane ataki były jak najbardziej niespodziewane i tym samym niedostrzegalne dla oka przeciwnika. Ponadto styl łączy ze sobą często kombinację licznych uderzeń, co zaś przekłada się na większą szansę trafienia.
Sutokariki
Rzadko spotykany sposób ofensywy. W zupełności odbiegający od prawdziwej walki wręcz. Opiera się bowiem na rzutach różnymi rodzajami broni miotanej. W dodatku otwiera możliwość nauczenia się ostatniego poziomu walki bronią miotaną. Warto także napomnieć, iż przeciętny ninja potrafi pochwycić jeden kunai, bądź jeden shuriken w dłoń. Z tymże stylem istnieje możliwość trzymania aż czterech małych ostrzy w jednej ręce.