Omówienie mechaniki #3 - "Śmierć"

Katsuro
#367 dodano: 02 maja 2018, 22:02:41
W poprzednich tematach ucichliście, więc może pora na kolejną rozmowę. Tym razem chciałbym dowiedzieć się jak zapatrujecie się na mechanikę śmierci. Czy uważacie, że powinniśmy zachować obecny kształt tego systemu? Na ten moment ja ze swojej strony nic więcej napisać nie mogę, więc czekam na wsze sugestie :)
Suoh
#368 dodano: 03 maja 2018, 16:39:01
Może nie tyle co ucichliśmy co po prostu potrzebny był jakiś post podsumowujący dany etap dyskusji na zasadzie: "Okej, to jest dobre, ale co powiecie na to..," ze strony administracji. Co do mechaniki śmierci to i tak ostatnio była zmieniana więc nie ma sensu tego ruszać, w sumie to chyba skorzystały na tym 3 osoby o ile się nie mylę (w tym ja) i jak dla mnie nie ma żadnego problemu z tym i potrzeby by to zmieniać. Warunki są jasno określone i możemy sobie wybrać, który wariant nam odpowiada.
Yocharu
#374 dodano: 09 maja 2018, 09:22:34
Nie zdarzyło mi się jeszcze "skorzystać" ze śmierci ale uważam, że obecnie wygląda to nie najgorzej. Bonus dla nowej postaci musi przysługiwać gdyż osobom, która przesiaduje tutaj lata, nie będzie chciało się prowadzić postaci zupełnie od zera ale jak ktoś taki się znajdzie, nie możemy mu tego odmówić. To bym raczej zostawił ewentualnie później przedyskutował same "boxy" i ich zawartość, które otwiera gracz po śmierci na nowej postaci w zależności od poziomu jaki wcześniej posiadał.

Ja bym raczej zadał pytanie w drugą stronę. Co z postaciami Mistrzowskimi i bonusami dla nowych postaci dla mistrzów? Myślę, że to trzeba bardziej omówić gdyż częściej zdarza się u nas by ktoś osiągał ten poziom niż umierał ale nie będę ukrywał, że mam zamiar to zmienić ;]
sher
#375 dodano: 10 maja 2018, 14:04:40

Jak dla mnie, całkiem w porządku jest ten system. Zdarzyło mi się nawet z tego skorzystać. Chciałem nową postać, ale nie musiałem wszystkiego zaczynać od zera. Bardzo miło, biorąc pod uwagę ilość sesji, postów jakie trzeba napisać, żeby dogonić pozostałych graczy pod względem "siły". Gdzieś doczytałem, że zmienić klan, bez potrzeby zaczynania od zera można tylko raz. Zniósłbym to, po prostu zostawiając ograniczenie, że trzeba mieć 200 czy 300 postów, ew. trochę zwiększyć tą ilość, żeby za często się to nie działo.


Akio
#378 dodano: 17 maja 2018, 21:52:31
O widzę, że kiedyś się zmieniła, mechanika mogę sobie dodać stracone przez Arise PU na Akio?

Generalnie jest całkiem spoko tylko nie podoba mi się fakt, że trochę słaby ten minus za śmierć. Ok utrata wspomnień, fabuły boli, ale pojawienie się w niej nagle mega koksa też. A możliwość odbudowy postaci z kompletem PW daję możliwość pominięcia gówno jutsu co za tym idzie jest nawet bonusem. Tym bardziej że mamy teraz fajną możliwość dodania pewnych automatyzacji. Co wy na to, żeby te PU i PW wracało z czasem, liczba do ustalenia, ale takie 10% co tydzień.
Ayanyane
#382 dodano: 23 maja 2018, 00:47:01
A to nie było tak, że ludzie zabijali swoje postaci, bo im się znudziły? Moim zdaniem to dość mocno kulało. Szczególnie, kiedy ktoś oddawał przy tym swoje KG...
sher
#383 dodano: 25 maja 2018, 16:24:35
Ayanyane napisał:A to nie było tak, że ludzie zabijali swoje postaci, bo im się znudziły? Moim zdaniem to dość mocno kulało.

Nie widzę w tym problemu. Lepiej zabić postać i grać nową, niż przestać grać w ogóle.

Ayanyane napisał:Szczególnie, kiedy ktoś oddawał przy tym swoje KG...

Noo, to akurat słabe, ale bardzo dawno nie widziałem takiego przypadku.
Ayanyane
#384 dodano: 26 maja 2018, 00:02:57
Co nie zmienia faktu, że jest to możliwe i słabe.